Spring til indhold
Alt det med småt...

Alt det med småt...

Hos Komplet Ejendomsadministration tager vi os af alt det, der står med småt, herunder alle de administrative opgaver, der følger med at eje og udleje ejendomme. Vi ved, at administration kan være tidskrævende og komplekst, men med vores ekspertise kan du trygt overlade ansvaret til os.

Vi sørger for alt fra økonomisk styring, lejeopkrævning og kontraktudarbejdelse til håndtering af vedligeholdelse og markedsføring af din ejendom. Alle aspekter omfavnes med stor præcision og sikrer, at ejendomsadministrationen håndteres korrekt og i overensstemmelse med de gældende regler.

Herunder kan du læse mere om, hvad et samarbejde med os indebærer.

FØRSTEGANGSUDLEJNING

  • Hjælp til markedsføring, herunder profil og opslag på SoMe (egen hjemmeside, Facebook, Instagram, Boligportalen, etc.).
  • Planlægning af Åbent Hus-arrangementer i samarbejde med udlejer.
  • Afvikling af planlagte Åbent Hus-arrangementer.
  • Fremvisninger af lejemål.
  • Udarbejdelse og fremsendelse af reservationsblanketter og efterfølgende opfølgning med potentielle lejere.
  • Udarbejdelse og fremsendelse af lejekontrakter samt §11-tillæg og husorden.
  • Indhentning af digitale underskrifter.
  • Koordinering af billeder af ejendom samt lejemål.

GENUDLEJNING

  • Opslag på SoMe (egen hjemmeside, Facebook, Instagram, Boligportalen, etc.).
  • Fremvisninger af lejemål.
  • Udarbejdelse og fremsendelse af reservationsblanketter og efterfølgende opfølgning med potentielle lejere.
  • Udarbejdelse og fremsendelse af lejekontrakter samt §11-tillæg og husorden.
  • Indhentning af digitale underskrifter.

INDFLYTNINGSSYN

  • Planlægning og udførsel af syn sammen med lejer ved indflytning.
  • Udarbejdelse af flyttesynsrapport med billededokumentation.
  • Gennemgang med udlejer.
  • Koordinering vedrørende udbedring af fejl og mangler.

FRAFLYTNINGSSYN

  • Planlægning og udførsel af syn sammen med lejer ved fraflytning.
  • Udarbejdelse af flyttesynsrapport med billededokumentation.
  • Koordinering med håndværkere.
  • Gennemgang med udlejer.

DRIFT OG VICEVÆRT

  • I samarbejde med udlejer sammensætter vi en plan for pasning af udenomsarealer, trappevask mm.
  • Vi koordinerer opgaverne med en ekstern vicevært.

ØKONOMISK OVERVÅGNING/
ADMINISTRATION

  • Rettidig opkrævning af depositum og husleje samt tilmelding til PBS.
  • Opfølgning med rykkerskrivelser ved manglende indbetaling.
  • Tjek i RKI, hvis det ønskes.
  • Oprettelse af bogholderi i Navision.
  • Bogføring af alle bilag.
  • Betaling af kreditorer.
  • Kvartalsvis rapportering.
  • Færdiggørelse til revisor til påtegning.

Du er altid velkommen til at kontakte os

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Indtast dit navn
Indtast din email
Indtast dit telefonnummer
Indtast din besked
Oliver Jensen - Komplet Ejendomsadministration